Forum BIZON TEAM Strona Główna
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Operation Flashpoint: Dragon Rising
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum BIZON TEAM Strona Główna -> Gry

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piochup
BIZON Team Member


Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Solec Kujawski


PostWysłany: Nie 21:41, 11 Paź 2009    Temat postu: Operation Flashpoint: Dragon Rising

Na razie zadowolony jestem , taki mix Arma i Call of Duty


Grywalna bez przesady z trudnością grafa fajna , polecam 119 w media-markt Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez piochup dnia Nie 21:42, 11 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kaczy
IPN-ImperatorPierwszychNeandertalczykow


Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Solec Kujawski


PostWysłany: Pon 10:21, 19 Paź 2009    Temat postu:

Dla mnie szału brak. Można powiedzieć, że miłe urozmaicenie w czasie oczekiwania na ArmA2: Operation Arrowhead. Parę fajnych rozwiązań, moc niewykorzystanych pomysłów. Dobra optymalizacja kosztem grafy. Niestety dziecko konsoli co się tytułowi niedługo czknie, beknie i odhaftnie wielkim haftem. Edytor jak narazie zbyt skomplikowany, a i tak nie daje większych możliwości niż ten z OFP:CWC czy Army.

Z tego co czytałem możliwości modowania gry są ograniczone. Jest co prawda obecny w OF:DR język LUA ale nic to nie daje. Podobno jak się chce zrobić coś z balistyką pocisków to trzeba nieźle namieszać w samym rdzeniu gry (w OFPCWC można to było zrobić z poziomu skryptów zapisanych w *.sqs).


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)

 
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
|| Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group || Designed by Port-All.Com ||
Regulamin