Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piochup
BIZON Team Member
Dołączył: 05 Mar 2008
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: Nie 21:41, 11 Paź 2009 Temat postu: Operation Flashpoint: Dragon Rising |
|
|
Na razie zadowolony jestem , taki mix Arma i Call of Duty
Grywalna bez przesady z trudnością grafa fajna , polecam 119 w media-markt
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piochup dnia Nie 21:42, 11 Paź 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Kaczy
IPN-ImperatorPierwszychNeandertalczykow
Dołączył: 26 Gru 2006
Posty: 748
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Solec Kujawski
|
Wysłany: Pon 10:21, 19 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Dla mnie szału brak. Można powiedzieć, że miłe urozmaicenie w czasie oczekiwania na ArmA2: Operation Arrowhead. Parę fajnych rozwiązań, moc niewykorzystanych pomysłów. Dobra optymalizacja kosztem grafy. Niestety dziecko konsoli co się tytułowi niedługo czknie, beknie i odhaftnie wielkim haftem. Edytor jak narazie zbyt skomplikowany, a i tak nie daje większych możliwości niż ten z OFP:CWC czy Army.
Z tego co czytałem możliwości modowania gry są ograniczone. Jest co prawda obecny w OF:DR język LUA ale nic to nie daje. Podobno jak się chce zrobić coś z balistyką pocisków to trzeba nieźle namieszać w samym rdzeniu gry (w OFPCWC można to było zrobić z poziomu skryptów zapisanych w *.sqs).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|